.
Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 450) oraz uchwały Nr XLVI/228/2010 Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 27 października 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Wójt Gminy Ruda-Huta zaprasza zainteresowane organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w/w ustawy do konsultacji projektu rocznego „Programu współpracy Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi na 2019 r.”
Konsultacje prowadzone będą w następujących formach:
- jako pisemne lub elektroniczne wyrażenie opinii o projekcie „Programu współpracy Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi na 2019 r.”.
Opinie należy składać w formie pisemnej na załączonym formularzu osobiście w sekretariacie urzędu lub pok. Nr 4, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź faksem na numer 82 5686033 w terminie od 25 października 2018 r. do 12 listopada 2018 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu opinii do Urzędu Gminy Ruda-Huta. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie www.ruda-huta.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji oraz przyjmowanie pisemnych opinii jest Pan Leszek Walczuk, Urząd Gminy Ruda-Huta, ul Niepodległości 44 pok. Nr 4 tel. 82 5686033 wew. 24.
Na podstawie art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.), uchwały Nr VIII/41/2015 Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 12 czerwca 2015 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Ruda-Huta (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2015 r. poz. 2467) oraz Zarządzenia Nr 53/2018 Wójta Gminy Ruda-Huta z dnia 18 czerwca 2018 roku w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami gminy konsultacji społecznych w sprawie projektu uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy Ruda-Huta punktów sprzedaży i podawania napojów alkoholowych
Wójt Gminy Ruda-Huta zaprasza mieszkańców do konsultacji społecznych w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy Ruda-Huta punktów sprzedaży i podawania napojów alkoholowych
Przedmiotem konsultacji z mieszkańcami wszystkich jednostek pomocniczych gminy jest projekt uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy Ruda-Huta punktów sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
Konsultacje będą przeprowadzone w terminie od dnia 2 lipca 2018 r. do dnia 16 lipca 2018 roku w formie przyjmowania pisemnych opinii i wniosków dotyczących treści projektu uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy Ruda-Huta punktów sprzedaży i podawania napojów alkoholowych, poprzez:
Projekt Uchwały udostępniony będzie poprzez:
Wójt Gminy Ruda-Huta działając na podstawie art. 15 ust. 2j ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U z 2016 r. poz. 1817) ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego otwartego konkursu ofert na realizację zadań gminy o charakterze pożytku publicznego w 2018 r., wybrano następujące oferty:
Oferta złożona przez Fundację Nowoczesny Konin ul. Kwiatkowskiego 1/210, 62-500 Konin nie została przyjęta do finansowania w 2018 r.
Wójt Gminy Ruda-Huta działając na podstawie art. 13, w związku z art. 11 ust. 2, ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U z 2016 r., poz. 1817) oraz Uchwały Rady Gminy Ruda-Huta Nr XXXII/155/2017 z dnia 24 listopada 2017 r. w sprawie uchwalenia programu współpracy na rok 2018 Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych gminy w 2018 roku.
Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U z 2016 r., poz. 239 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XLVI/228/2010 Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 27 października 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji Wójt Gminy Ruda-Huta zaprasza zainteresowane organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ww. ustawy do konsultacji projektu rocznego „Programu współpracy Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi na 2018 r.”
Konsultacje prowadzone będą w następujących formach:
- jako pisemne lub elektroniczne wyrażenie opinii o projekcie Programu przez organizacje.
Opinie należy składać w formie pisemnej na załączonym formularzu osobiście w sekretariacie urzędu lub pok. Nr 19, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź faksem na numer 82 568-60-33 w terminie od 2 listopada 2017 r. do 16 listopada 2017 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu opinii do Urzędu Gminy Ruda-Huta. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie www.ruda-huta.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji oraz przyjmowanie pisemnych opinii jest Pan Leszek Walczuk, Urząd Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44 pok. Nr 19 tel. 82 568-60-33 wew. 19.
.
protokół w załączeniu
Na podstawie art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.), uchwały Nr VIII/41/2015 Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 12 czerwca 2015 roku w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Ruda-Huta (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2015 r. poz. 2467) oraz Zarządzenia nr 73/2017 Wójta Gminy Ruda-Huta z dnia 30 sierpnia 2017 roku w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami konsultacji społecznych projektów uchwał Rady Gminy Ruda-Huta w sprawie uchwalenia Statutów sołectw położonych na terenie Gminy Ruda-Huta.
Wójt Gminy Ruda-Huta
zaprasza mieszkańców do konsultacji społecznych w sprawie uchwalenia nowych statutów sołectw Gminy Ruda-Huta
Przedmiotem konsultacji z mieszkańcami sołectw: Chromówka, Dobryłów, Gdola, Gotówka, Hniszów, Jazików, Karolinów, Leśniczówka, Poczekajka, Ruda, Ruda-Huta, Rudka, Ruda-Opalin, Zarudnia, Żalin są projekty nowych statutów.
Konsultacje przeprowadzone będą w okresie od 8 do 30 września 2017 roku w formie przyjmowania pisemnych opinii i wniosków dotyczących treści projektów uchwał w sprawie uchwalenia statutów ww. sołectw, poprzez:
Projekty statutów udostępnione będą poprzez:
Wójt Gminy Ruda-Huta przedstawia do konsultacji społecznych projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Ruda-Huta na lata 2017-2023. W związku z powyższym zapraszamy mieszkańców, organizacje pozarządowe oraz inne podmioty w rozumieniu ustawy o działalności pożytku publicznego do wnoszenia uwag i opinii w terminie do 28 kwietnia 2017 roku.
Z projektem Lokalnego Programu Rewitalizacji można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, pok. 4 w okresie od 7 do 28 kwietnia 2017 r. (w godzinach pracy urzędu) oraz na stronie internetowej www.ruda-huta.pl/rewitalizacja. Uwagi i opinie można zgłaszać przy pomocy formularza do dokumentów LPR oraz Prognozy, które dostępne są na stronie internetowej www.ruda-huta.pl/rewitalizacja przy pomocy poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - w tytule maila prosi się o wpisanie „Konsultacje społeczne LPR”, przy pomocy poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta z dopiskiem „Konsultacje społeczne LPR”.
Załaczniki:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Ruda-Huta w celu otrzymywanie newslettera.
zdalna Szkoła i zdalna Szkoła+
Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku
w Gminie Ruda-Huta
Platforma internetowa o odnawialnych źródłach energii w gm. Ruda-Huta
Opracowanie projektu rozbudowy kanalizacji sanitarnej w gminie Ruda-Huta
Tożsamość kulturowa lokalnych społeczności pogranicza ukraińsko-polskiego
Od 2023 roku podatki należy wpłacać na indywidualne rachunki podane w decyzjach wymiarowych.
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr konta: 23 8192 0002 2002 0020 0035 0017 (w tytule należy wpisać nazwę opłaty, imię i nazwisko osoby, która złożyła deklarację oraz adres nieruchomości)
Opłaty skarbowe nr konta: 59 8192 0002 2001 0020 0035 0001